Jak złożyć reklamacje z tytułu rękojmi i kiedy otrzymam naprawiony sprzęt?
Bardzo proszę, wypełnić formularz elektroniczny i wysłać produkt do nas. Wszystkie potrzebne informacje są w formularzu. Również nasz adres, na jaki trzeba wysłać produkt.
Link do formularza → https://tally.so/r/3jZ9y6
Serwis w ciągu 14 dni zadecyduje o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji. 98% reklamacji jest rozpatrywana pozytywnie, więc proszę się nie martwić.
Po naprawie serwis zwróci nam przedmiot, a my odeślemy go do Ciebie. Cała procedura zazwyczaj trwa 3-5 tygodni. Czasami przez brak części, dni wolne od pracy czy urlopy czas naprawy się wydłuża.
Prawo nie określa, w jakim terminie serwis ma dokonać naprawy, ponieważ jest to reklamacja z tytułu Rękojmi, a nie Gwarancji.
My możemy obiecać, że jak tylko produkt wróci z serwisu, to niezwłocznie go odeślemy. :)
Jak będzie wyglądała procedura reklamacji?
- Wypełniasz formularz elektroniczny https://tally.so/r/3jZ9y6
- Pakujesz bezpiecznie produkt
- Wysyłasz produkt do nas (adres jest na końcu formularza)
- Przyjmujemy reklamację i przekazujemy ją do serwisu
- Gdy serwis zwróci nam produkt, to niezwłocznie wysyłamy go do Ciebie.