Skontaktuj się z nami przez infolinię 500 399 566 (pn-pt – 8-16) lub przez e-mail: sklep@bigriver.pl

Tak, mamy taka możliwość. Płatność odroczona jest realizowana w naszym sklepie przez PayPo.

Tak. Przy składaniu zamówienia wybierz opcję „pobranie” w sekcji płatności.

Jeżeli wybrałeś płatność “Przelew bankowy” to numer rachunku znajdziesz w zakładce formy płatności: W tytule przelewu podaj numer zamówienia, który zostanie wysłany mailowo po potwierdzeniu zamówienia.

W przypadku szybkich płatności (Przelewy24) zostaniesz automatycznie przekierowany za stronę banku. Nie zmieniaj tytułu płatności, gdyż wtedy Operator Płatności nie będzie mógł zweryfikować Twojej wpłaty i pieniądze nie zostaną nam przekazane.

Możesz złożyć zamówienie za pośrednictwem naszej infolinii 500 399 566

(pn-pt – 8-16).

Przyjmujemy płatności przelewem bankowym, poprzez BLIK-a, kartami płatniczymi oraz przez szybkie płatności – Przelewy24. jest również możliwość płatności przy odbiorze - przesyłka pobraniowa.

Przyjmujemy płatności na podstawie faktury Proformy. Nie ma możliwości złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności.

Z reguły zamówienie jest realizowane w dniu złożenia lub w następnym dniu roboczym. Przesyłki staramy się wysyłać na bieżąco. Z wyjątkiem ofert gdzie czas wysyłki jest dłuższy niż 24h.

Tak, oferujemy Raty Santander. Znajdziesz je podczas składania zamówienia przy wyborze płatności.