Chcę zamówić większą ilość towaru na firmę lub organizację.
Skontaktuj się z nami przez infolinię 500 399 566 (pn-pt – 8-16) lub przez e-mail: sklep@bigriver.pl
Czy jest możliwość płatności odroczonej?
Tak, mamy taka możliwość. Płatność odroczona jest realizowana w naszym sklepie przez PayPo.
Czy jest możliwość zapłaty za zamówienie przy odbiorze towaru?
Tak. Przy składaniu zamówienia wybierz opcję „pobranie” w sekcji płatności.
Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?
Jeżeli wybrałeś płatność “Przelew bankowy” to numer rachunku znajdziesz w zakładce formy płatności: W tytule przelewu podaj numer zamówienia, który zostanie wysłany mailowo po potwierdzeniu zamówienia.
W przypadku szybkich płatności (Przelewy24) zostaniesz automatycznie przekierowany za stronę banku. Nie zmieniaj tytułu płatności, gdyż wtedy Operator Płatności nie będzie mógł zweryfikować Twojej wpłaty i pieniądze nie zostaną nam przekazane.
Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?
Możesz złożyć zamówienie za pośrednictwem naszej infolinii 500 399 566
(pn-pt – 8-16).
Jakie są dostępne sposoby płatności za zakupiony towar?
Przyjmujemy płatności przelewem bankowym, poprzez BLIK-a, kartami płatniczymi oraz przez szybkie płatności – Przelewy24. jest również możliwość płatności przy odbiorze - przesyłka pobraniowa.
Jakie formy płatności są dostępne dla przedsiębiorstw i jednostek budżetowych?
Przyjmujemy płatności na podstawie faktury Proformy. Nie ma możliwości złożenia zamówienia z odroczonym terminem płatności.
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Z reguły zamówienie jest realizowane w dniu złożenia lub w następnym dniu roboczym. Przesyłki staramy się wysyłać na bieżąco. Z wyjątkiem ofert gdzie czas wysyłki jest dłuższy niż 24h.
Tak, oferujemy Raty Santander. Znajdziesz je podczas składania zamówienia przy wyborze płatności.