Nie udało mi się dokończyć płatności, jak mogę opłacić zamówienie?
Proszę o wykonanie tradycyjnego przelewu na numer konta:
ELWALD Sp. z o.o.
Zakątek 37 A
87-100 Toruń
Numer konta Bankowego SANTANDER BANK POLSKA S.A.
35 1090 1506 0000 0000 5004 3303
W tytule przelewu, proszę o wpisanie numeru zamówienia i proszę o informację mailową lub telefoniczną. Znacznie przyśpieszy to realizację zamówienia.
W jaki sposób anulować zamówienie?
Proszę o wysłanie wiadomości mailowej z prośba o anulowanie zamówienia na adres sklep@bigriver.pl
Czy mogę zmienić dane do wysyłki?
Jeśli wprowadzone zostały błędne dane do wysyłki należy skontaktować się niezwłocznie drogą telefoniczną lub mailową. Wprowadzenie zmian będzie możliwe tylko wtedy, gdy zamówienie nie zostało jeszcze spakowane.
Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?
Faktura do zamówienia jest wystawiana w momencie pakowania paczki i wysyłana na maila.