Reklamacje

Jak złożyć reklamacje z tytułu rękojmi i kiedy otrzymam naprawiony sprzęt?

Bardzo proszę, wypełnić formularz elektroniczny i wysłać produkt do nas. Wszystkie potrzebne informacje są w formularzu. Również nasz adres, na jaki trzeba wysłać produkt.
Link do formularza → https://tally.so/r/3jZ9y6

Serwis w ciągu 14 dni zadecyduje o przyjęciu lub odrzuceniu reklamacji. 98% reklamacji jest rozpatrywana pozytywnie, więc proszę się nie martwić.

Po naprawie serwis zwróci nam przedmiot, a my odeślemy go do Ciebie. Cała procedura zazwyczaj trwa 3-5 tygodni. Czasami przez brak części, dni wolne od pracy czy urlopy czas naprawy się wydłuża.
Prawo nie określa, w jakim terminie serwis ma dokonać naprawy, ponieważ jest to reklamacja z tytułu Rękojmi, a nie Gwarancji.

My możemy obiecać, że jak tylko produkt wróci z serwisu, to niezwłocznie go odeślemy. :)

Jak będzie wyglądała procedura reklamacji?

  1. Wypełniasz formularz elektroniczny https://tally.so/r/3jZ9y6
  2. Pakujesz bezpiecznie produkt
  3. Wysyłasz produkt do nas (adres jest na końcu formularza)
  4. Przyjmujemy reklamację i przekazujemy ją do serwisu
  5. Gdy serwis zwróci nam produkt, to niezwłocznie wysyłamy go do Ciebie.

Zwroty

Masz 30 dni na dokonanie zwrotu bez podania przyczyny.

By ułatwić Ci proces zwrotu, przygotowaliśmy formularz elektroniczny https://order.baselinker.com/return/buir620xe43c.
Proszę wypełnij go wpisując numer zamówienia i kod pocztowy na jaki zostało wysłane zamówienie. Dodatkowo podaj numer konta bankowego, na który mamy zwrócić środki.

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat zwrotów, to przejdź do zakładki regulamin.

Pamiętaj proszę, by dobrze i bezpiecznie spakować produkty.

Jak będzie wyglądała procedura zwrotu?

  1. Wypełniasz formularz elektroniczny https://order.baselinker.com/return/buir620xe43c
  2. Pakujesz bezpiecznie produkt
  3. Wysyłasz produkt do nas (adres jest na końcu formularza)
  4. Przyjmujemy zwrot i zazwyczaj robimy zwrot środków w ciągu 2-3 dni