Salmo Fatso Snk 10cm REAL ROACH
SKU: 2101535
Kup teraz
i zapłać do 30 dni
Zapłać po zakupie bez dodatkowych kosztów! Poznaj płatność Klarna
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: Zakątek 37, 87-100 Toruń, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 30 dni.
Kurier GLS:
12,99 zł
Zamów do 10:00, a wyślemy tego samego dnia.
Kurier DPD:
13,99 zł
Zamów do 13:00, a wyślemy tego samego dnia.
Kurier DPD - odbiór w punkcie:
9,99 zł
Zamów do 13:00, a wyślemy tego samego dnia.
Kurier Pocztex:
13,99 zł
Zamów do 13:00, a wyślemy tego samego dnia.
Odbiór w Punkcie Poczta, Żabka, Orlen:
10,99 zł
Zamów do 13:00, a wyślemy tego samego dnia.
Odbiór osobisty (Szosa Lubicka 137, Toruń):
0,00 zł
Zamów do 13:00, odbierz następnego dnia w sklepie.
Wysyłka mailem:
0,00 zł
Zamów do 13:00, a wyślemy mailem tego samego dnia.
Darmowa dostawa
Przy zamówieniu od 99zł
Gratis
do każdej przesyłki
Zamów do 13:00
Wyślemy dziś
Kup dzisiaj
zapłać za 30 dni
Agarron to rodzaj twardej plastikowej przynęty typu minnow. Połączyliśmy 2 systemy wyważania w jednym smukłym korpusie:
KKBS (Koto-Koto Balancing System) składa się z dużej wolframowej kulki umieszczonej w specjalnej komorze w części czołowej przynęty. Mając pewną swobodę wewnątrz komory, piłka zmienia położenie środka ciężkości podczas drgań lub szarpnięć, dodając niuanse do akcji i efekt trzęsących się ciał w przerwach. Półruchoma kulka pomaga również utrzymać równowagę przynęty podczas rzucania. Wreszcie ta piłka tworzy dźwięk Koto-Koto, dodając atrakcyjne „dźwiękowe sprzężenie zwrotne” do akcji Agarrona.
System TMB (Tungsten Moving Balls) składa się z kombinacji kulek (wolframowych lub wolframowych z brązem jak w Agarronie 80) poruszających się do końca ogona podczas rzucania i powracających do pozycji roboczej wraz z rozpoczęciem prowadzenia.
Te 2 systemy współpracują ze sobą, aby zapewnić dłuższe i dokładniejsze rzuty oraz dobrze kontrolowaną akcję. Powtarzające się delikatne drgania powodują akcję w stylu „dog-n-walk” (skradanie się w lewo i prawo). Przy krótkich szarpnięciach Agarron pokazuje szeroką akcję strzałki z minimalnymi ruchami do przodu, a przynęta pozostaje dłużej w żądanym obszarze. Silne szarpnięcie prowokuje Agarrona do rzucania się w różne strony z dużą ilością piruetów. Na przykład kulki mogą przesuwać się do ogona (tak jak to się dzieje przy zarzucaniu) – odpowiednio przynęta przesuwa się do górnego poziomu wody, a następnie przy kolejnym szarpnięciu opada.


Napisz swoją opinię