Wędkarstwo karpiowe ciągle ewoluuje. Coraz częściej staramy się przekraczać granice i sięgać tego, co wydaje się niemożliwe. Stąd nasza idea stworzenia kołowrotka jeszcze lepszego do łowienia z rzutu i równie dobrego jak poprzednik, do łowienia z wywózki. Połączenie technologii, aerodynamiki i ogromnej mocy, zamknięte w jednym, nad wyraz pięknym kołowrotku. Oto i on – nowy Shimano Aero Technium Magnesium - najlepszy, kiedykolwiek wyprodukowany przez nas kołowrotek karpiowy. Całkowicie przeprojektowany, jeszcze lepiej dopracowany, jeszcze lepiej wyposażony. Stworzony, by jeszcze lepiej wspierać naturalne umiejętności wędkarza.W naszej nieustającej drodze ku perfekcji, opracowaliśmy na nowo koncept kołowrotka karpiowego do dalekich rzutów, po raz pierwszy łącząc w nim Oscylację Super Slow 10 z nowym kształtem szpuli o podniesionym profilu (45mm) i zwiększonej powierzchni (o blisko 30% w porównaniu z klasyczną szpulą 14000). Dzięki połączeniu szpuli Long Stroke z oscylacją, gwarantującą nawój aż 107 zwojów na cykl, zminimalizowaliśmy tarcie żyłki powstające na szpuli podczas rzutu. Specjalny kształt rantu AR-C w połączeniu z idealnie ułożonym względem wędziska korpusem Parallel Body, podnosi efektywność i wydajność kołowrotka, pozwalając przekraczać wszelkie dotychczasowe ograniczenia. To jednak nie wszystko. W tym kołowrotku każdy z elementów musiał być dopracowany pod względem właściwości rzutowych i wzajemnej współpracy. W konstrukcji wykorzystaliśmy więc lekki i mocny magnez, tworząc z niego, w procesie odkuwania na zimno, obudowę HAGANE Body. Dzięki niej, zestaw jest lżejszy i o wiele łatwiej wykonać nim wymach w pełnej sile, co przekłada się na nadaną ciężarkowi prędkość. Do tego stopnia, że byliśmy zmuszeni wzmocnić elementy podpierające szpulę, by oś główna nie uległa uszkodzeniu w wyniku przeciążenia. Mowa o nowej technologii Rigid Cast, która nie tylko wzmacnia konstrukcję, ale również redukuje powstające na szpuli drgania, by umożliwić żyłce niezakłócony przepływ od szpuli do pierwszej przelotki wędziska.We wnętrzu mocnej i sztywnej, magnezowej obudowy HAGANE BODY, zainstalowaliśmy elementy, które niejednokrotnie były poddane testom na największych gatunkach lądu i oceanu. W Aero Technium MgS współpracują one, by nadać kołowrotkowi maksymalnie gładkiej pracy i niezbędnej mocy. Mowa o odkutej na zimno przekładni głównej Hagane Gear, podpartym na dodatkowych łożyskach napędzie X-SHIP, a także całkowitych nowościach – zębatkach MircroModule, efektywnie przenoszących moc na mechanizm, oraz technologii SilentDrive, eliminującej wibracje napędu - po raz pierwszy zainstalowanych w jakimkolwiek kołowrotku karpiowym Shimano. Połączenie to sprawia to, że Aero Technium MgS pracuje wyjątkowo gładko i cicho, a jego praca jest nieporównywalnie lepsza od jakiegokolwiek innego modelu kołowrotka karpiowego na rynku.Aero Technium MgS to kołowrotek dla profesjonalistów. Mając to na względzie, wyposażyliśmy go w najlepsze rozwiązania, podnoszące jego wytrzymałość w trudnych sytuacjach. By zapewnić mu jak największą żywotność i odporność na ciężkie warunki atmosferyczne, skorzystaliśmy z naszego najlepszego systemu uszczelnienia X-Protect, obejmującego labiryntową konstrukcję nasady łożyska oporowego oraz rolki prowadzącej. Dzięki niemu, szansa na to, że do wnętrza kołowrotka dostanie się woda lub piasek, zostały ograniczone do minimum. Dodatkowo, 8 łożysk we wnętrzu kołowrotka zostało poddanych obróbce cieplnej i uszczelnionych, co chroni je przed zatarciem w wyniku działania wody czy drobin piasku.W komplecie z kołowrotkiem dostarczamy, identyczną jak główna, szpulę zapasową, oraz dwa pełne zestawy podkładek redukcyjnych, spłycających szpulę do rozmiaru 3500, 6000, 10000. Mogą one być wykorzystywane zarówno z żyłką, plecionką, jak i fluorocarbonem. Reduktory są wykonane ze specjalnego tworzywa, które jest mocne i wyjątkowo lekkie. Do tego stopnia, że zastosowanie reduktora w miejsce nadmiaru żyłki sprawia, że zestaw jest lżejszy, niż szpula w całości wypełniona żyłką.W ofercie dostępne są dwa modele: XTD oraz XSD, różniące się jedynie od strony wizualnej. Wersja XTD to utożsamienie tego, co kochają karpiarze, wyrażone w czarnej, satynowej obudowie i bardzo stonowanym wyglądzie. Wersja XSD to z kolei niespotykany dotąd design, nawiązujący wyglądem do struktury płynnego metalu, który przypadnie do gustu szczególnie osobom lubiącym wyróżniać się z tłumu. Bez względu na to, którą z wersji wybierzesz możesz być pewien najwyższej, japońskiej jakości wykonania i najlepszych, wspierających cię na każdym kroku technologii.
Napisz swoją opinię